Meestgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kiest je favoriete product in de webshop, voegt eventuele personalisatie toe (zoals een naam of tekst) en klikt op “Bestel nu”. Daarna rond je de betaling eenvoudig af via iDEAL, Bancontact, PayPal of creditcard.

Kan ik meerdere producten tegelijk bestellen?

Ja, natuurlijk! Je kan zoveel producten toevoegen aan je winkelmandje als je wil. Alles wordt in één pakketje verzonden.

 

Hoe geef ik mijn personalisatie door?

Bij de producten waar personalisatie mogelijk is, duid je de optie "personalisatie" aan en vul je de gewenste tekst in. Let goed op spelling, want ik neem dit letterlijk over!

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling klaar is?

Omdat elk product handgemaakt en/of gepersonaliseerd wordt, reken ik gemiddeld 5 tot 7 werkdagen productietijd. Daarna komt de verzending erbij.

Kan ik een spoedbestelling doen?

Ja, dat kan vaak geregeld worden tegen een kleine meerprijs. Neem hiervoor even contact op via het contactformulier of WhatsApp.

Hoe wordt mijn bestelling Verzonden?

Ik verzend met een betrouwbare pakketdienst (met track & trace). Je krijgt automatisch een e-mail met de verzendcode zodra je bestelling onderweg is.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Niet-gepersonaliseerde producten mogen binnen 14 dagen retour (mits ongebruikt en in originele staat). Gepersonaliseerde items kunnen helaas niet geretourneerd worden, tenzij er een fout van mijn kant is gebeurd.

 

Wat als er iets mis is met mijn bestelling?

Neem altijd meteen contact met me op. Samen zoeken we een oplossing – of dat nu een vervanging, aanpassing of terugbetaling is.

Kan ik een factuur krijgen?

Ja, dat kan! Geef dit gewoon even aan bij je bestelling en ik stuur de factuur digitaal mee.

Contactformulier